ceitean: (clow descendent)
Quick post - does anyone know if we ever got a clearer version of FWR's little harem, other than the one in the first chapter? Something just occurred to me and I wanna check it out, but that first panel isn't detailed enough...


eta: okay, the reason I wanted a clearer look at those girls was to see if maybe they corresponded to the Clients that have appeared in Holic. Not that they are the clients, but if FWR has a connection to either Watanuki or Doumeki (or even Yuuko), those girls may have molded after the women we've seen in xxxHolic.


Also? I'm almost sure FWR is from the future.  )
ceitean: (tsubasa)
Given that Tsubasa is ending this is probably a seriously moot point, but-



ceitean: (insomnia)

I have decided that FWR was a red herring and that the real evil mastermind behind it all is Kohane from the Future.  : O  <-- that is a 'shocked' face.

No, really, it makes sense! Like, remember how strangely serious and grim Yuuko was when she found out Watanuki was getting closer to Kohane? That's because she knew the truth. One day, Kohane will snap and start making clones of everyone. Which is why Kyle sorta looks like Watanuki, Xing Huo sortamaybe looks like Himawari, and FWR sortamaybekinda looks like Doumeki. It was in front of us the entire time, but we just didn't see it. And now, the world will end because we trusted the cute little girl to not be a raging psychopath which was clearly a bad judgment call on our parts, so we should all be ashamed of ourselves and let Kohane rip apart the fabric of reality for our penance.

...have I mentioned I've been up for over 24 hours at this point? Cuz, um. Yeah.


(oh god, I'm sorry Kohane, sweetie, I didn't mean it)

ceitean: (tsubasa)
Tsubasa...is ending?

THIS FREAKING MONTH???

Oh my god.

*wanders around dazed*

...wait, what about Holic?
ceitean: (wtf clamp. wtf.)
Crazy Pants: I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUTE MY OWN.

Everyone and their Clone: ...o.o

Crazy Pants: AHAHAHAHAHAHA.

Everyone and their Clone:  D: D: D:


And thus the epic saga of Tsubasa continued.
ceitean: (bitchy)
It is now three hours into the 28th. Where are my chapters. *cries*
ceitean: (wtf clamp. wtf.)
I...I...what???

TRC spoilers, what the hell is going on? )




ETA
 [livejournal.com profile] starlady38 has put up her translation, as has someone at Mangahelpers.

You'd think there'd be more clarification, what with getting two different language interpretations, yeah?

Yeah, not so much.
ceitean: (wtf clamp. wtf.)
xxxHolic and Tsubasa update! Fiiiiiiiinaly.

But Holic has another break, no more til Feb. *cries*

My theory- both stories will end by April 1st. I mean, wouldn't that just fit perfectly?

Slight Holic Spoilers and Musings on Watanuki's Issues )

Profile

ceitean: (Default)
ceitean

November 2011

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 26th, 2017 10:29 pm
Powered by Dreamwidth Studios